Welkom!

 photo profiel5_zpsg7vl1iu1.jpg Hi, welkom op Baking Lou! Mijn gloednieuwe blog waar ik alleen maar zal gaan schrijven over foods! Voornamelijk bakrecepten, want dat is iets wat ik erg leuk vind en waar ik mij in ontwikkel de afgelopen tijd. Ik word erg enthousiast wanneer het eindresultaat er mag zijn van mijn verse baksels, en ik kan dan ook niet wachten om dit gelijk met de wereld te delen. Dus ik zit hier wel goed met mijn blog (en jij zit hier goed als je op zoek bent naar de lekkerste recepten!).

Misschien kennen jullie mijn wel van LifestyleLou. Dit is mijn persoonlijke lifestyleblog waar ik nu al bijna drie jaar op blog. Sinds begin dit jaar schrijf ik ook samen met Manon op PAWsome, dé leukste kattenblog van Nederland waar onder andere mijn vier Brits Kortharen de hoofdrol in spelen. Eigenlijk een beetje van alles wat, dus. LifestyleLou is mijn ‘hoofdblog’ en omdat ik de laatste tijd zoveel plezier heb in het bakken (en dit dus direct wil delen), kwamen er veel recepten daar online of liet ik ze achterwege. Ik wilde namelijk niet dat het de overhand zou krijgen op mijn lifestyleblog, vandaar dat ik de keuze heb gemaakt om deze foodblog te beginnen.

 photo profiel4_zps0ai4pgmj.jpg Ik heb er onwijs veel zin in! Momenteel zit ik vol ideeën over hoe ik het wil aan gaan pakken met recepten, tutorials, reviews en ga zo maar door. Ik leg mijzelf echter geen verplichtingen op om dagelijks te bloggen. Ik bak niet dagelijks iets (al zou ik dat wel willen) en wanneer het een verplichting wordt kan het nogal eens misgaan bij mij (vaste bezoekers van LifestyleLou kunnen dit beamen). Ik knal mijn recepten en gedachten op Baking Lou wanneer ik daar zin in heb en probeer hier wel een beetje regelmaat in te krijgen. Maar wees gerust, ik bak iedere week wel meerdere keren. Het is niet dat het hier weken stil valt of zo! Als jullie vragen hebben kun je me altijd mailen op bakinglou@outlook.com en ik hoop jullie hier vaker terug te zien!

Veel plezier met lezen en bakken!

Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “Welkom!

Laat een reactie achter

