High Tea van bakker Groffen

 photo hightea6_zpsvnhaiepo.jpg Dit artikel is wellicht alleen interessant voor mensen die – net als ik – uit Bergen op Zoom komen. Bakker Groffen is een begrip in Bergen op Zoom en ik geloof dat iedere Bergenaar wel eens de puddingkoeken heeft gegeten! Sinds een tijdje kun je ook een High Tea bestellen bij Groffen en dat wilde ik wel eens testen. Ik had nog een verlaat verjaardagsfeestje te organiseren voor mijn zusje, dus dat kwam goed uit.

Omdat er geen gelegenheid is om te High Tea’en bij de bakkerij zelf, moet je dit dus thuis organiseren. De ‘High Tea van het huis‘ bestaat uit 16 hapjes. Van zoet tot hartig, zoals het hoort bij een High Tea. Aan de hand van de hoeveelheid mensen kun je aantallen bestellen. Ook hebben ze ‘High Tea Giftpakket’ waarbij je ook een etagere geleverd krijgt. Alle hapjes kun je ook los bestellen als je dat wilt.

De High Tea kun je online bestellen of in de winkel. Je kunt zelf aangeven op welke dag het klaar moet zijn en dan zorgen zij dat het klaar staat om opgehaald te worden. Je bestelling kan ook bezorgd worden (tegen betaling).

Hier nog wat foto’s van onze High Tea. Ik had ‘m opgehaald met de fiets en ondanks dat het een vrij korte rit is, hadden sommige hapjes het flink te voortduren. Ze kwamen niet zo mooi uit de doos als ze er in waren gegaan, maar de smaak was er niet minder op. We hebben van de hapjes genoten en voor twee personen was het precies goed! (niet dat je het gevoel hebt dat je ontploft) Natuurlijk moet je zelf thuis wel voor de aankleding zorgen en de (ijs)thee… maar daar is de prijs dan ook wel naar! Ik vond het een erg geslaagde ervaring.

 photo hightea2_zpsudpek1vv.jpg
 photo hightea3_zpseqixfoif.jpg
 photo hightea4_zpsxeklt8uh.jpg
 photo hightea5_zpsuorqbadz.jpg

2 gedachtes over “High Tea van bakker Groffen

Laat een reactie achter

