Foodpost: Autodrop Ritsers

 photo autodrop2_zpsstaj3oc2.jpgNieuw in het Autodrop assortiment: Ritsers! Gebaseerd op de twee publieksfavorieten uit snoepschappen – drop en chocola – is deze (te) gekke combinatie ontwikkeld. In het dropje zit ook nog eens een zachte kern. Het is even wennen, maar als je eenmaal gewend bent is het potje zo op… dat kan ik je alvast vertellen! πŸ˜‰

De nieuwe Ritsers zijn in drie smaken uitgebracht: Drop & Choco, Drop & Choco Aardbei en Drop & Choco Salmiak. Ik ontving de Drop & Choco en de salmiak variant en ik was gelijk erg nieuwsgierig. Ik had begrepen dat Tony Chocolonely onlangs ook met de melk en drop smaak uit was gekomen, maar deze had ik nog niet geproefd.

 photo autodrop_zpsj65xlifi.jpgHet is inderdaad even wennen, de combinatie zoete drop en chocolade. Apart vind ik het erg lekker (al ben ik groter fan van chocolade) maar zo samen duurde even voordat ik het lekker vond. Samen met mijn vriend deed ik de test op Instagram (zie hier, volg jij mij al?) vooral de salmiak versie is errug wennen!

Wij zijn fan! Wil jij ze nu ook een keer proberen? Ze zijn voor EUR 1,99 (per potje) te koop bij o.a. Albert Heijn.

Lijkt de combinatie drop en chocolade jou lekker?

2 gedachtes over “Foodpost: Autodrop Ritsers

Laat een reactie achter

