Baking Lou op Pinterest!

Schermafbeelding 2015-05-20 om 16.37.04Pssst, volg jij mij al op Pinterest? Ondanks dat ik veel recepten op Baking Lou plaats, deel ik ook heel veel recepten via Pinterest! Nou ja, ik deel voornamelijk mijn eigen recepten maar ik pín recepten van anderen. Je kunt onwijs veel inspiratie opdoen van elkaar. Ik vind het geweldig.

Even geen idee wat voor koekjes je dit weekend gaat maken? Check dan mijn ‘cookies‘ bord, er zit vast wel iets tussen wat je lekker vindt.

Schermafbeelding 2015-05-20 om 16.37.45

Cupcakes maken, maar nog niet weten hoe je ze gaat decoreren? Nu wel! Ik heb al een aantal onwijs leuke ideeen op mijn ‘cupakes‘ bord staan.

Schermafbeelding 2015-05-20 om 16.38.19Ik ben nog niet heel lang bezig, dus mijn borden staan nog niet propvol. Al verwacht ik niet dat dat meer lang gaat duren. 😉

Zie ik je daar? Je kunt mij volgen via: Baking Lou

Een gedachte over “Baking Lou op Pinterest!

Laat een reactie achter

