Zomerse ijsthee met Karvan Cévitam GO!

 photo KCGO_zpsccghdbis.jpg Ik ben nog maar net terug van een heerlijke, zonnige vakantie in Turkije en ik val alweer met mijn neus in de boter: als we het weerbericht mogen geloven komen er tropische temperaturen aan in Nederland. Heerlijk! Ik vind het dan altijd super gezellig om lekker buiten te eten met vrienden en daarbij horen natuurlijk ook verkoelende drankjes (hoe veel ik ook van een cuppuccino houd, daar heb ik dan écht even geen zin in).

Normaal gesproken is mijn koelkast niet zo heel spectaculair wat betreft drinken: je vindt er Bar le Duc en Spa Rood. Voor de afwisseling hebben we ook altijd een fles Karvan Cévitam Ijsthee staan, zo kun je met de Spa een lekkere ijsthee maken. Dit zal dit weekend ook zeker ingeschonken worden, lekker met wat ijsklontjes en citroen. Natuurlijk afgemaakt met een leuk rietje. (want die heb ik gelukkig niet 😉 )

Sinds kort kun je ook héél gemakkelijk deze heerlijke ijsthee onderweg maken. Je hoeft niets te voorbereiden thuis, het enige wat je meeneemt is de nieuwe Karvan Cévitam GO en een flesje water/spa (of je koopt ‘m onderweg!) en met een klein scheutje siroop – dankzij de nieuwe extra geconcentreerde formule – heb je in een handomdraai je drankje! Lekker!

Handig, niet? Het kleine flesje stop je zo in je tas en kun je overal tevoorschijn halen. Zoals ik deed op vakantie om weer even wat anders te drinken dan een flesje water (zie hier!) maar je kunt ze ook natuurlijk gewoon lekker thuis gebruiken als je daar zin in hebt. Je draait het mini flesje om (boven je drankje) een geeft er een kleine squeeze aan en dankzij het anti lek dopje zal je er niet mee morsen, waardoor je tas dus ook schoon blijft!

 photo KCGO2_zpsmmp4qe6n.jpg Een glas ijskoud water, ijsklontjes, citroen + KC GO!

 photo KCGO1_zpsts862qug.jpg Even roeren, en je bent klaar!

Er zijn vijf smaken ontwikkeld voor deze nieuwe GO’s, waarvan ik er vier ontving. Ik heb ze alle vier getest en tot nu toe vind ik de ijsthee en de cactus lime de lekkerste siropen. Let er wel op dat je écht maar een heel klein beetje nodig hebt. Dit is voor je gevoel misschien een beetje tegenstrijdig omdat je bij normale siropen een stuk meer nodig hebt, maar ik heb ondervonden dat als je net een beetje teveel knijpt, er echt te veel geconcentreerde siroop in het drankje komt en het zelfs een beetje chemisch gaat smaken.

Schermafbeelding 2015-06-01 om 10.31.51

De Karvan Cévitam Go’s zijn verkrijgbaar in de supermarkt voor ongeveer EUR 2,99 per stuk. Je kunt hier zo’n 6 liter siroop mee maken (30 glazen of 15 flesjes) en per glas drink je 5 kcal weg. Nog eens #healthy ook. 😉

Deze producten heb ik ontvangen ter review.

Laat een reactie achter

